+420 731 618 492

731 618 492 
napište nám

remax_ham-1.svg
Zavolejte nám
icon-search-gray.svg

×

home.jpg

Kvalitní realitní značka. V čem může makléřům pomoci?

Kvalitní realitní značka vám pomůže snadněji získat zakázky a více vydělávat.


Otevírá vám dveře ke klientům a pomůže vám:

  • nabrat snadněji více nemovitostí do nabídky 
  • ušetří Vám čas - nebudete tolik času věnovat přesvědčováním klientů, řešením jejich námitek a překonáváním počáteční nedůvěry
  • snadněji s klienty uzavírat exkluzivní smlouvy
  • přilákat kvalitnější klientelu, která je ochotna vám lépe zaplatit za služby
  • při náboru drahých, exkluzivních nemovitostí - tady je renomovaná značka dokonce nutnost

 

Značky, rádobyznačky a ti ostatní


Značky

Vybudování kvalitní realitní značky není otázkou pár miliónů, ale spíš desítek až stovek miliónů korun. A není to jen o penězích. Důležitou roli hraje know-how, budování kvality, vzdělávání makléřů, šíření etiky, morálky apod.

Proto je na českém trhu minimum kvalitních realitních značek. V této skupině je i RE/MAX.

Takyznačky

Dále jsou tu značky, které investují do viditelnosti, ale již ne tolik do kvality. To je problém. Realitní kancelář, která je vidět, ale generuje hodně nespokojených klientů, může vést u makléřů k frustraci.

Rádobyznačky

Existují také rádobyznačky, které se o budování značky snaží nebo se dokonce již tváří, jako zavedené značky. Chybí jim však know-how, peníze na marketing a investice do rozvoje a udržení kvality. Jsou to takové budoucí značky ve vývoji. Takové rádobyznačky pak pochopitelně makléřům zatím nepomáhají získávat více obchodů. Makléři pracující pod takovou rádobyznačkou mohou dojít k mylnému závěru, že realitní značky nefungují.

Ostatní

Pak je tu velké množství kanceláří, které mají svou malou realitní značku. Ví, že na budování silného brandu nemají peníze. Svým makléřům a zájemcům o práci pak tvrdí, že realitní značky nefungují. Kdyby to neříkali, byly by proti sobě. Proto tolik manažerů bezejmenných kanceláří tvrdí, že značky nefungují.

S realitními značkami je to podobné, jako se značkami aut.

Někteří klienti chtějí BMW, protože chtějí kvalitní auto a jsou ochotni si za něj připlatit. Na opačné straně jsou klienti, kteří chtějí co nejlevnější auto. A tak si koupí třeba Dacii. Platí to i u servisu. Bonitnější klienti navštěvují autorizované autoservisy, zatímco ti méně bonitnější preferují levnější neautorizované servisy.

Podobné je to i v realitní branži.

První typ klientů půjde do kanceláře jako je RE/MAX nebo LEXXUS, protože žádají kvalitu a jsou ochotni si za ní zaplatit. Druhý typ klientů se těmto kancelářím vyhne a půjde do realitní kanceláře typu Jan Novák, kde si účtují nízkou provizi a možná dají další slevu, když provize půjde bez dokladů.

Jak poznat kvalitní realitní značky:

1. Známost a kvalita

Kvalitní realitní značka konstantně investuje do své známosti a ruku v ruce s tím neustále pracuje na kvalitě svých služeb.

Většina lidí, kteří prodávají nemovitost poprvé a nemají s žádnými realitními kancelářemi a makléři zkušenost, instinktivně preferují realitní kanceláře, které jsou na trhu hodně vidět.

Vyzkoušejte si to i vy, když jdete nakupovat. Pokud se v nějakém segmentu produktů neorientujete, instinktivně máte tendenci vybrat značku, o níž jste už slyšeli. To je přirozené lidské chování.

2. Vyhledávanost

Kvalitní značku poznáte i tak, že ji klienti sami vyhledávají. Značky, které jsou vyhledávané, pomáhají makléřům snadněji získat zakázky.

3. Důvěryhodnost

Důvěra ve značku usnadňuje, zrychluje makléřům obchodní jednání klienty. Makléři netráví tolik času připomínkami a překonávání námitek klientů.

4. Přitahuje kvalitnější klientelu

Kvalitní realitní značky přitahují kvalitnější klientelu, protože kvalitnější klientela žádá kvalitnější servis a je ochotna za tento servis i zaplatit. A naopak nejméně kvalitní klientelu značky odrazují, protože jejich služby jsou dražší, než jsou ochotni akceptovat.

5. Stabilita, předvídatelnost

Kvalitní značky jsou stabilnější a předvídatelnější. Při prodeji nemovitosti jde mnohdy o celoživotní jmění. Proto stabilita a předvídatelnost značky hraje u klientů velkou roli.

Co byste měli jako zájemce o práci makléře zvážit?
Pokud chcete být realitním makléřem, měli byste si při hledání realitní kanceláře říct, koho chcete za klienty a na jaký segment chcete cílit. A podle toho si i vybírat realitní kancelář.

Chcete se stát realitním makléřem v RE/MAX Synergy? 


Co budete dělat?

Vaše každodenní aktivity budou:

Marketing a propagace

Marketing je alfa omegou každého podnikání v každém oboru. Umístěním loga balónu RE/MAX hned vedle svého jména získáte okamžitou důvěryhodnost a snažší přístup k zakázkám. Každý den je třeba vytvořit nějaký marketing se kterým vám poradíme.

Telefonování

Činnost, která bude vaším denním chlebem. Bez telefonování se realitní makléř neobejde. Lidé makléřům volají kvůli dotazům k nabízeným nemovitostem, nebo mají dotazy k nabízeným službám. 

Náborové schůzky

Budete se setkávat s klienty, nabízet a prezentovat jim své služby. Uzavírat smlouvy a poskytovat informace o průběhu obchodu.

Příprava nemovitosti k prodeji

Po podpisu smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti je budete zakázku zadávat do systému. Součástí práce makléře je i tzv. homestaging. Každá nemovitost se musí upravit tak, aby na trhu zaujala. Některé nemovitosti je třeba i nechat vyklidit. Nemovitost je třeba nafotit přidat kvalitní a pravdivý popis do inzerce.

Prohlídky nemovitostí

Když nemovitost připravíte k prodeji, budete chodit se zájemci na prohlídky nemovitosti. 

Uzavření obchodu

Pokud kupující projeví zájem o koupi nemovitosti, bude vaším úkolem provést prodávají a kupující bezpečně celým procesem. Tzn příprava smluvní dokumentace, jednání za klienty s právníky, bakou a úřady. Po zdárném konci poskynete klietům poprodejní servis.


Co získáte?

  • podporu a poradenství 24/7
  • kancelář na dobré adrese 
  • zázemí silné a stabilní značky
  • motivační odměňovací systém 50% - 71%

Co očekáváme my?

  • zájem o obchod
  • minimálně středoškolské vzdělání
  • živnostenský list
  • dobré komunikační dovednosti
  • trestní bezúhonnost
  • loajálnost ke značce

Nemusíte mít v oboru realit žádnou zkušenost. Všechno vás naučíme a podpoříme vás, aby váš start byl co nejrychlejší. Stačí poslouchat a uvádět do praxe naše rady!


Žijte si po svém

Práce realitního makléře, Vám poskytne svobodu ve všech možných významech tohoto slova.

SVOBODA FINANČNÍ: nezávislot, soběstačnost, zajištěná budoucnost - toho všeho se dá dosáhnout v tomto zajímavém oboru.

Zatímco jako zaměstnanec máte daný maximální výdělek a to i přesto, že jste v práci délé než ostatní a z vlastní vůle, přinášíte do zaměstnání nové, inovativní myšlenky,...... v realitách budou Vaše příjmy právě takové, jaké si je sami stanovíte. Mohou být v řádech tisíců, statisíců a v naší kanceláři nejsou žádnou vyjímkou realitní makléři, kteří mají milionové přijmy za rok.

Stávají se tak nezávislými na partnerech, soběstační bez nutnosti shánět půjčky a do budoucna jsou zajištěni tak, že mohou jít do důchodu dřív, než jim stanoví zákony.


SVOBODA ČASOVÁ: čas! to je komodita, se kterou je dobré dobře nakládat. Všichni ho máme na tomto světě vymezený a chceme toho tolik stihnout. Chceme se plně věnovat svým koníčkům. Ale kdy, když jsme do večera v práci a domů přijdeme unavení. Chceme si vybudovat kariéru v oboru, který nás baví, zároveň si dobře vydělat ale nechceme pracovat na úkor rodiny.

Zejména ženy, chtějí vidět své děti vyrůstat, pečovat o ně, když stonají a nezmeškat žádné školní předstvení. Práce realitního makléře/makléřky Vám toto vše umožní. Schůzky si domlouváte podle potřeby, tzn. že pokud Vaše ratolest stůně, můžete se vystřídat v péči o něj s partnerem, pokud jsou prázdniny, nemusíte shánět hlídaní, ale jednoduše si je užít se svými dětmi.

Můžete jet na dovolenou, kdy se Vám zachce, ne kdy se zachce šéfovi :-),.......                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Jste prostě svobodní a řídíte si svůj život podle svého a podle svých představ. Znáte něco lepšího?

 

Pokud jste si právě uvědomil /a, že Váš život se neubírá směrem, který jste si vysnil /a, pojďte být svobodný /á. My už tak žijeme a pomůžeme k lepší životní úrovni i VÁM !


Návyky realitního makléře

Pro každé podnikání je dobré vytvořit si několik návyků, které bude podnikatel dodržovat. U práce realitního makléře je dobrým návykem a možná i klíčovým, dobrá komunikace s klienty.

Získáte li kontakt na někoho, kdo prodává nemovitost a má zájem o Vaše služby, je dobré si před vlastní osobní schůzkou zjistit několik informací o nemovitosti. Například - jaká je občanská vybavenost v lokalitě, kde se nemovitost nachází, jaké je asi stáří nemovitosti nebo třeba vlastnické vztahy k nemovitosti. Může se tak výrazně zkrátit doba náběru nemovitosti a nemůsíte zatěžovat prodávajícího zbytečnými otázkami.

V průběhu řešení obchodního případu, je dobré udržovat neustálou komunikaci s klientem. To znamená; pravidelně ho informavat o krocích, které realitní makléř podniká, aby úspěšně prodal klientovu nemovitost. Není asi nic horšího, než když klient musí makléře uhánět a domáhat se informací.

Kvůli novým zakázkám, nesmí dobrý realitní makléř ale zapomínat na "starší" klienty.

Ti mohou být dobrým zdrojem pro nové kontakty a nové zakázky.


Pojďme se sejít "face to face" a probrat možnosti spolupráce:

Vyplňte dotazník a my se vám ozveme!



Zpět