MENU

Návyky realitního makléře

Pro každé podnikání je dobré vytvořit si několik návyků, které bude podnikatel dodržovat. U práce realitního makléře je dobrým návykem a možná i klíčovým, dobrá komunikace s klienty.

Získáte li kontakt na někoho, kdo prodává nemovitost a má zájem o Vaše služby, je dobré si před vlastní osobní schůzkou zjistit několik informací o nemovitosti. Například - jaká je občanská vybavenost v lokalitě, kde se nemovitost nachází, jaké je asi stáří nemovitosti nebo třeba vlastnické vztahy k nemovitosti. Může se tak výrazně zkrátit doba náběru nemovitosti a nemůsíte zatěžovat prodávajícího zbytečnými otázkami.

V průběhu řešení obchodního případu, je dobré udržovat neustálou komunikaci s klientem. To znamená; pravidelně ho informavat o krocích, které realitní makléř podniká, aby úspěšně prodal klientovu nemovitost. Není asi nic horšího, než když klient musí makléře uhánět a domáhat se informací.

Kvůli novým zakázkám, nesmí dobrý realitní makléř ale zapomínat na "starší" klienty.

Ti mohou být dobrým zdrojem pro nové kontakty a nové zakázky.